Thursday, September 29, 2022

ကျနော်က တော်လှန်ရေးသမား

ကျနော်က တော်လှန်ရေးသမား 

ကျနော်က တော်လှန်ရေးသမား 
ကျနော်က တော်လှန်ရေးသမား 
ကျနော်က တော်လှန်ရေးသမား 
သုံးကြိမ် ရွတ်ဆိုပါတယ် ။ 

ကျနော်က တော်လှန်ရေးသမား 

ကျနော့်ကို လက်ဆွဲနှုတ်ဆက်လာတဲ့ သူတွေကို 
ပြန်ပြီး လက်ဆွဲနှုတ်ဆက်မယ် 
ကျနော့်လက်ကိုဆွဲပြီး လက်ထိပ်လာခတ်ရင်တော့
အဲ့ဒိသူရဲ့ ခေါင်းထဲ ကျည်တစ်တောင့် ပစ်သွင်းလိုက်မယ် ။ 

လက်ထိပ်ဆိုတာ 
ဖမ်းချင်ချုပ်ချင်နေတဲ့ သူတွေဆီမှာပဲရှိတာ 
ကျနော်တို့ဆီမှာ ကြိုးတွေပဲ ရှိတယ် 
အဲ့ဒါ နှောင်ကြိုးတွေပဲ 
နှောင်ကြိုးတွေဟာလည်း ပြတ်တောက်ခဲ့တာ ကြာပေါ့ ... 

ကျနော်ဟာ တော်လှန်ရေးသမား 
ကျနော်ဟာ တော်လှန်ရေးသမား 
ကျနော်ဟာ တော်လှန်ရေးသမား 
သုံးကြိမ်ရွတ်ဆိုတယ် ။ 
                                                                #ဗာဂို

No comments:

Post a Comment

လေတသုန်သုန်တိုက်လျက် မိုးစက်များစိုရွှဲလျက် ကမ္ဘာမြေဟာ လူမသိသူမသိကြွေကျပျက်စီးခဲ့တဲ့ သစ်ရွက်အနွမ်းတို့ကို အုပ်မိုးပွေ့ဖက်တော်မူပါတယ်။ ရှေးဟေ...