Sunday, September 18, 2022

STORY



STORY
----------


ကဗျာဆရာ ဆိုတာ
လောကဓံကပေးတဲ့ နာကျင်မူတွေကို
နှစ်ဆခံစားနေရတဲ့ သူပါ

ကျွန်မဟာ...
အချိန်တန်လူတစ်ယောက်
ထမင်းဆာသလို ကဗျာကို ဆာပါရဲ့

ကဗျာလေးတစ်ပုဒ်ရေးနေရင်း
အတွေးတွေဆီ
တခြားခံစားချက်လေးတွေက
ဝင်ရောက်လာလေတော့
ကဗျာတိုတွေ ဆက်တိုက်ရေးဖြစ်ခဲ့တယ်

ကဗျာတိုလေးတွေကိုလည်း
လူအချို့က ကြိုက်ကြတယ်

သို့သော်
ကျွန်မရေးလက်စ ကဗျာကိုတော့
ဆက်မရေးဖြစ်ခဲ့
မပြီးသေးဘူး
ဆက်ရေးဖို့ လမ်းစရှာမရဘူး
Story ဖော်မရဘူး

အဲ့ကဗျာက

"ကျွန်မပါ"



San Zuren 🌸

No comments:

Post a Comment

လေတသုန်သုန်တိုက်လျက် မိုးစက်များစိုရွှဲလျက် ကမ္ဘာမြေဟာ လူမသိသူမသိကြွေကျပျက်စီးခဲ့တဲ့ သစ်ရွက်အနွမ်းတို့ကို အုပ်မိုးပွေ့ဖက်တော်မူပါတယ်။ ရှေးဟေ...